תקציב עולם התורה תוקן לאחר שעבר בוועדת הכספים

    איתי גדסי No Comments on תקציב עולם התורה תוקן לאחר שעבר בוועדת הכספים

    התקציב שעמד על 330 לבחור ישיבה ו-594 ש"ח לאברך ואושר בוועדת הכספים, האגף למוסדות תורניים במשרד החינוך ערך את התיקון הנדרש והוסיף מאות ש"ח לכל בחור ואברך

    מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    21:34
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on חשיפה: הגורם המפתיע שניסה לתווך בחוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים במשרד החינוך באגף למוסדות תורניים עמלו על השלמת החוסר התקציבי של הישיבות והכוללים לשנת 2020, לאחר שתקציב המדינה לא עבר עד עתה, עולם התורה קיבל את התקציב כפי שהיה בשנה הקודמת, דבר שגרם לפגיעה משמעותית בתקציב שלא התחשב בגדילת עולם התורה.

    לפני כשבועיים התכנסה ועדת הכספים בראשותו של הרב גפני ואישרה את תקציב המדינה לשנת 2020 ובתוכו את תקציב הישיבות. לאחר שנודע הסכום הכולל שעבר בוועדת הכספים, נעשה חישוב ושקלול במשרד החינוך במסגרתו עולה כי ערך הנקודה לבחור ישיבה עומד על 330 ש"ח ומלגה לאברך על 594 ש"ח.

    משכך נעשה חישוב באגף למוסדות תורניים על החוסר התקציבי שלא שולם עבור עולם התורה מתחילת שנת הכספים, וההשלמה הרטרואקטיבית לבחור ישיבה תעמוד על 500 ש"ח והמלגה לאברך על 900 ש"ח.

    סגן השר מאיר פרוש אמר כי, "יש לשבח את מנהל האגף למוסדות תורניים מר עמוס צייאדה וצוותו שעשו בימים האחרונים מאמצים רבים כדי להעביר את התמיכות לישיבות והכוללים, במיוחד בימי החג ולהקל ולו במעט על מנהלי המוסדות".



    0 תגובות